Blogarchief

zaterdag 12 augustus 2017

Achtergrondmuziek



Ergeren jullie je ook zo aan de achtergrondmuziek in sommige winkels? Nou, ik wel. De tijd van James 'over' Last ligt gelukkig ver achter me, maar over het algemeen is het te hard, te saai of gewoon vreselijk irritant.

Maar vandaag was het echt genieten. De zwoele stem van Marvin Gay zweefde door de winkel, ik vergat waarvoor ik eigenlijk kwam en blij verrast neuriede ik mee, "Whoa, ahhh, mercy mercy me, oh things ain't what they used to be, no no ...
Where did all the blue skies go?"
Ik zat er net lekker in, toen ik plotseling door een winkelmedewerker op mijn schouder werd getikt. 

"Mevrouw, uw telefoon gaat over."
"Mijn telefoon ... nee hoor!"
"Jawel."
"Echt niet!"
"Jawel!!!" Schreeuwde hij, om de muziek - die inmiddels steeds luider werd en door de hele winkel schalde - enigszins te overtroeven en hij wees naar mijn tas.

Met een kop als vuur, graaide ik in mijn tas op zoek naar mijn jengelende mobiel, terwijl ik me realiseerde dat ik de avond ervoor mijn ringtoon had omgezet ... Whoa, ahhh, mercy mercy me ... 
Hoezo versuft? 


Puntje augustus 2017




Geen opmerkingen:

Een reactie posten