Blogarchief

zaterdag 26 maart 2016

Toeval

"Toeval is logisch"
  ~Johan Cruijff 1947-2016~


Toeval 

Hallo, mag ik jou iets vragen? ... ben jij toevallig de broer van Esther?'
'Esther? ... nee ... maar het toeval wil, dat ik dat wel vaker hoor ... dat ik op iemand lijk dus.' 
'Jeetje, ik had toch écht kunnen zweren dat je haar broer was!'
'Nee echt niet, maar wel toevallig, want ik wilde jou ook net iets vragen. 
Ben jij toevallig de zus van Mirjam?' 
'Mirjam? ... nee, ik heb geen zus.' 
'Nou, de zus van Mirjam heeft toevallig net zulk haar als jij.'
'Nou nee hoor, ik ken zelfs geen Mirjam ... maar wel toevallig, 
want ik hoor dus ook vaak dat ik op iemand lijk.'
'Goh, wel toevallig dat we dat allebei hebben.'
'Zeker toevallig.'


Puntje maart 2016

Geen opmerkingen:

Een reactie posten